'Prinsesstårta'

Hej!
 
Tänkte lägga upp de tårtor jag bakat innan jag skaffade den här bloggen, en i taget. Det handlar bara om 4 tårtor faktiskt.. allt är egentligen väldigt nytt för mig. Börjar i alla fall med den första jag gjorde!
 
När min pojkväns bror fyllde 25 år så tyckte jag att det skulle vara skitkul att göra en riktigt tjejig skapelse i rosa och glitter osv. Det blev en tvåvåningstårta i vitt och rosa, silvrigt och rosa strössel samt lite andra detaljer.
 
Här är den:


Jag blev rätt så stolt över min första tårta faktiskt. Nästan så att den fortfarande är min favorit ;) men så är den ju helt i min smak stilmässigt också!
 
Blingade den med två olika 'spetsband' samt vita bollar som fick utgöra ett pärlhalsband.
 
Födelsedagsbarnet blev rätt så paff vill jag påstå, men så ingick ju tårtan i en överraskningsfest också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0