Grattistårta

Hej!
 
Jag fyllde ju år också.. Vi firade samma helg som jag gjorde motorcykeltårtorna, fast dom två var till lördagen och mitt kalas var på söndagen (: I alla fall så blev det så att jag inte orkade snitsa till min egen tårta nå vidare speciellt i och med det. Jag var lite oinspirerad.

Anyhow anyway o alla andra vägar, så blev det en rosa tårta med en grattis-text och några rosor på. Det var första gången jag gjorde rosor, så dom blev sådär. Plus att jag dekorerade tårtan typ en timme innan vi skulle åka, så.. så pass taggad var jag! haha. Jag skvätte även på lite pärlskimmerfärg på bladen samt spritsade en rosa kant längs med nedre kanten av tårtan.
 
Innehållet blev lemoncurdfluff, vit choklad/vaniljmousse, vanliga sockerkaksbottnar, citronsmörkräm o sen täcktes skapelsen med en blandning av sockerpasta och marsipan!
 
 
Så blev're!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0